domingo, 1 de abril de 2007

Simple


14 comentarios:

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES dijo...

hola "CRIS" bonica composicio.

salut

joan

PEP dijo...

Hola Cristina,
Bona foto per un dilluns al matí m'encanta, senzilla però diu molt !, arriscada composició, això li dona l'encant !

Salutacions
Pep.

Eduardo dijo...

Me gusta mucho el color...

Anónimo dijo...

La espiga debería mostrarse con mayor nitidez y preferiría la espiga totalmente vertical. Por lo demás, los colores, la composición y la luz lateral intensa recrean una imagen muy atractiva a la vista. Más que Simple, la habría titulado Calidez.

Werther.

Anónimo dijo...

hermosa composicion!

Martin Gallego dijo...

Molt maca!

Anónimo dijo...

És la primera vegada que paso per aquí, i he de dir que tens unes fotos molt maques. Sobre tot domines el bon gust per les composicions, el softfocus i deixes les fotos amb un aire..., com de somni que m'encanta i no sóc capaç de donar jo a les meves imatges. A mi aqueta m'agrada força. Bona feina! SAlutacions!

Anónimo dijo...

Simple, suave, cálida. Me gusta!

Anónimo dijo...

blat
color
llum
retoc
foto
art
kiti

Cèsar Pasadas dijo...

Excel·lent, de debó!

Anónimo dijo...

Aqueta és realment genial :)
M'agrada la il·luminació i la textura!

Antonio Valle dijo...

Simple... es cierto, pero especialmente hermosa y calmada.

¡Enhorabuena!

Mayte dijo...

oohhhhhhh

nuloops dijo...

Hola Cristina.
Tienes fotos muy bonitas , tratadas con una gran delicadeza y mucho sentimiento , esta en concreto como composicion me gusta mucho.

Un saludo

Jordi Farres

Barcelona Photobloggers