miércoles, 23 de mayo de 2007

Sentiments


para "anonimo"

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Una joya, muy buena foto,magica romantica.-

Anónimo dijo...

T'acabo de descobrir a partir d'un comentari que has deixat en el meu bloc, i ostres, me n'alegro molt!
M'agrada molt el tipus de fotografia que fas.
Aquesta en particular transmet molt trobo, i està molt ben tractada.
La resta també m'agrada molt.
Fins aviat !

Anónimo dijo...

Sentiments:
Alegria, emoció, dolor ...?

Quina força el punt vermell !!!

Anónimo dijo...

Em crec objecte de la teva dedicatòria?

Gràcies Kiti!

kiti dijo...

si, tu ets l'objecte de la dedicatoria, dosn no deixes de vistar el blog, comentes amb esti propi i mai signes amb cap nom, et podries identificar i d'aquesta manera sabria amb qui és la persona que s'interessa per la meva feina,
molt agraida anonim!! però et podries identificar ??????

cristina

Barcelona Photobloggers